Interview: THE GROUP OF ANALYSTS in conversation with Ania Hentz
B2B eCommerce is on a growth trajectory. Strong driving forces include above all the expansion of digital processes, but also rising customer expectations and competitive pressure. Constantly-evolving technologies are opening up new possibilities and generating innovative ideas. And personalisation will play an important role here.
Temel Kahyaoglu, Chief Analyst THE GROUP OF ANALYSTS, talks with Ania Hentz, CEO silver.solutions on, about what makes B2B eCommerce special.
Read the full interview at thegroupofanalysts.com
https://blog.silversolutions.de/2017/03/b2b-strategie/interview-group-analysts-conversation-ania-hentz/https://blog.silversolutions.de/wp-content/uploads/2018/12/interview_dummy.pnghttps://blog.silversolutions.de/wp-content/uploads/2018/12/interview_dummy-150x150.pngB2B.strategieB2B.trendsB2B,E-Commerce,Interview,StrategieB2B eCommerce is on a growth trajectory. Strong driving forces include above all the expansion of digital processes, but also rising customer expectations and competitive pressure. Constantly-evolving technologies are opening up new possibilities and generating innovative ideas. And personalisation will play an important role here. Temel Kahyaoglu, Chief Analyst THE...Susan GutperlSusan Gutperlsug@silversolutions.deAdministratorSusan Gutperl war von 2009 bis 2018 als Marketing- und Content-Managerin bei silver.solutions tätig. Hier im Blog war Susan zuständig für Redaktionsplan, Marketing-orientierte Artikel, bemühte sich um die Motivation der IT-Kollegen zum Schreiben von Beiträgen und übernahm die Endredaktion. Nach dem Studium der Verlagsherstellung hat sie bei einem IT-Dienstleister, einer Internet-Agentur, einem Fachverlag und einem Internet-Startup in den Bereichen Projektmanagement und Marketing/Vertrieb das Internet von verschiedenen Blickwinkeln kennengelernt und neue Entwicklungen mit begleitet.silver.solutions